Saturday, April 3, 2010

NeW RouTiNe....

Mood: Semput + Seronok = Kepenatan
Location: Bukit Pelindung
Time: 6.30 am
Dengan keazaman dan juga kegigihan untuk menurunkan balik berat badan gue ini, tepat jam 6.30 aku dah ada kat bukit pelindung ngan kawan aku sorang ni... Dia ni je la yang mampu untuk bangun pepagi buta teman aku... Hahahahaha... Bila sampai je, start la mendaki bukit yang agak tinggi ini.... Sangat sejuk coz masih awal n masih gelap... Aku ingatkan aku la org pertama yang mendaki pagi tu, rupa-rupanya dah ada yang turun boleh!!!! Aiyo!!!! Pukul berapa korang start mendaki???? Kul 5 pagi???? Buang tebiat betul!!!! Hahahahaha.....
Bila dah sampai puncak, rasa puas sangat tapi sesampai je di puncak hujan suddenly turun dengan lebatnyer... Nasib baik ada pondok untuk aku melepakkan diri.... Hehehehehe..... Sangat menenangkan fikiran bila berada dalam hutan macam ni.... Hehehehehe..... So, esok aku nak naik lagi & ini akan menjadi routine aku setiap minggu.... =)

p/s: Chaiyok!!!!! Semoga cepat turun berat kau BO!!!! Hahahahaha

3 comments:

  1. hhaaaahhhaaaa...chayuk2!!!!!!semanggat perlu ada kot klu nk trunkn berat bdan....huhuu...bagussss2...usaha tangga kerjayaan...hehehehe

    ReplyDelete
  2. chaiyok to myself!!!!!
    hahahahaha
    =P

    ReplyDelete