Wednesday, April 20, 2011

Its all about him.....

Hello guys....
Just a quick update from me...
(tengah kerja sebenarnye ni...)
Its all about my lolely little brother, Duwe Nee.....
Hurm... Nak kata mcm mana eh?? Actually, dia ni terpilih untuk top 50 program Sejuta Impian... But, agak menyedihkan dia tak berjaya untuk ke peringkat seterusnya....

Ni la status dia kat FB:

haha..
sbelum ni aku bising sgt psl sejuta impian..
so pe cer skang?
bape aku dpt? (mcm soalan lps dpt result SPM lak)
actually aku dpt... 5! haha

1. Dapat Malu
2. Dapat Pengalaman
3. Dapat Malu
4. Dapat Usha Awek
last but not least...
5. Dapat Malu!

so phm2 la result die ape an..
haishh..
xpe2, anang hirau, aku x tension, tp ssape yg ade moto pinjam jap?
kpd yg byk menolong aku, sorry to let u all down..
sob2 T.T


Its ok la dik.....
Mungkin bukan rezeki adik....
Next time kita try lagi k....
=)

Both of us @ Sri Pentas...

Gaya seorang bintang....
(kononnye....)

p/s:
Tak sabar nak tgk rancangan Sejuta Impian....
Nak tgk apa la gelagat budak ni....
Hahahahaha......

No comments:

Post a Comment