Saturday, November 28, 2009

AiDiL Adha MoDe....



Aidil Adha dan ibadah korban tidak dapat dipisahkan dengan peristiwa Nabi Ibrahim a.s. yang diperintahkan oleh Allah SWT supaya mengorbankan puteranya, Nabi Ismail a.s. Namun sayangnya peristiwa agung ini sekadar dilihat dari sudut sejarahnya semata-mata..... Wah!!!!! Tetiba plak emosi aku ni kan? Tapi betul la memang kita patut mengimbau kembali sejarah Islam dan patut hayatinya secara mendalam......

Huhuhuhu.... Cukup la ceramahnyer wei!!!!! Hahahahaha..... Tetiba plak aku bagi ceramah kan??? Ok, setelah berkopiah sebentar tadi, kita kembali bersama berkongsi cerita k.... Aidil Adha kali ni buat kali pertama aku bersama family kesayanganku beraya di KL... Aku celebrate biasa2 jer but i’m still hepy coz dpt bersama keluargaku yang tersayang.....



Lagi meriah raya kali ni coz aku dapat bersama buah hati kesayanganku.... ‘Dhanial Firqhan Haiqhal’ itew lah die.... Makin chumel plak budak ni tau... Geram!!!!!! Dah pandai jalan tau x? Laju dia jalan... Penat aku nak kejar tau... Hehehehe.... Lari2.... Gelak2.... Sengeh2..... Chumel n sangat chumel!!!!! Sayang banget sama kamu.... Yang penting.... Budak chumel itew sama chumel sama Uncle dia tau.... Siapa???? Perlu ke tanya??? Sudah tentu jawapannya AKU!!!! Hahahahaha..... Jangan jeles!!! Kami sama2 chumel tau!!!



p/s: doakan my untie selamat dan sembuh dari penyakit saraf.... Sebak n sedih aku lihat keadaannye... Ya Allah... Kau selamatkanlah dia dari penyakit itu... Ku pohon kepada Mu... Amin...

No comments:

Post a Comment