Saturday, November 28, 2009

Crazy.Crazy.Day.....

Hari ni pagi hariku agak suram... Mana x nyer... Bangun lambat x hengat dunia.... Kalu bleh xnak bangun dari katil kesayangan ku itew.... (walaupun just katil single..aku tetap sayang katilku itew...) Ok... Ok... Kita berbalik kepada kisah hidup aku yang penuh warna-warni ini.... Wah gtew!!!!! Ari ni 28.11.2009 n bermaksud salah seorang teman rapatku telah mendaftar masuk ke golongan umur 20an... Welcome to the club my friend..... ‘KEY’ watak baru dalam laman blogku ini.... Hahahahaha.... Kau jgn nak berangan muda k!!!! Kau tu dah tua. Sedar skit!!!!! Anyway, HAPPY BIRTHDAY my friend..... Sayang kau sangat!!!!!!


Nak dijadikan cerita la kan.... Bersempena dengan BIRTHDAY kawanku ini, aku keluar lah dengan KEY n kami terus menuju ke ECM... Hurm... Kat Kuantan ni, mana la lagi leh aku nak pergi kalu bukan tempat ni.... Sedih :( Ok... Ok... Aku sambung cerita balik k. Kami terus ke PADINI coz nak belikan Key present.... Tup tup.... Aku plak yang terlebih shopping tau..... 2 helai slack, 1 helai short, n sepasang kasut kulit... Wah!!! Glew x aku???? Shopaholic kah aku???? Hurm.....


Anyway..... Aku tetap x lupakn birthday boy... Aku belikan dia kemeja Padini warna purple lagi k.... Hope ko suke la ye ngan pemberian x seberapa dari aku itew.... Murah? Mahal? Ada aku kisah??? Yang penting aku bagi... betul x Key?!?!? Hahahaha.....

p/s: aku doakan supaya apa yang ko usahakn skang akan berjalan dengan lancar.... Tu la kau!!!! Chantek doh pompuan Aien tu... Padan muke ko... Len kali bagi tau aku awal2... Bleh la aku tolong ko adjust dier.... Ni, dah akhir sem 4 baru kau bagi tau aku.... Ish..Ish...Ish.... Anyway, gud luck bro!!!!! Chaiyok!!!!!


No comments:

Post a Comment