Friday, July 2, 2010

ReGiSTeR + MaKaN + SHoPpiNg + MoViE = TeRTiDo!!!!!

Assalamualaikum...... Morning guys!!!!! Jam menunjukkan 6.15 pagi... Gue bangun then solat subuh & mengaji.... Itulah rutin harian setiap pagi.... Tapi pagi ni rasa berat sangat mata ni macam liat je nak bangun kan???? Huhuhuhuhu.....

OK...OK... Gue just nak berkongsi apa yang gue buat semalam... Semalam gue dah daftar masuk new semester.... Dah sem akhir aku eh???? Cam tak percaya jer aku dah last semester.... Senior!!!!! Hahahahaha.... Tapi ni lah sejarah senior yang paling kelakar.... 2 kumbang + 1 kumtum..... Dan kami sangat sempoi.... Lantak la korang wahai junior nak buat apa..... Kitorang tak kisah... Tapi pandai2 la yer..... =P

Every semester, memang kerja aku la kena g amek mak datin sowang ni kat airport..... (Every semester OK!!!!!) So, macam dah x kisah sangat..... Macam biasa la flight dia akan landing jam 9.50 pagi.... Bosan gak la menunggu minah ni kat airport coz tibe2 plak ramai time tu.... So lambat la skit nak tunggu bagasi dia dulu.....

Chewah!!!!!
Melangkah keluar dari balai ketibaan dengan penuh gaya....
Phewitttt!!!!
=P

Bila dah amek mak datin tu, kitowang pun terus la mendaftarkan diri di kolej... Gue plak bleh lagi bekerja dengan rela hati coz ada prospect gue sampai dari Melaka.... So, gue pun kena la entertain his family kan??? Bila dah setel sume gue pun anta la pompuan ni balik ke kolej.... Selesai beberapa perkara, gue & Key g la solat jumaat kat masjid near the hostel..... OMG!!!!! Solat di hujung2 tangga jew... Sedih bangat!!!!! Tapi nak wat cam ner.... Dah jadi kewajipan kan???? =)

Lepas siap solat, kitowang pun bergegas la kew ECM coz masing2 sangat la lapar kan???? And yang paling terperanjat, tetiba Key offer nak belanja kami berdua sempena birthday kami... Yeay!!!!!! Jimat duet gue!!! Hahahaha..... Apa lagi???? Lantak la habis-habisan.... =P

Nyum2......
Lain sangat rasa if owang yang belanja.....
Tengs Key belanja!!!!
Hehehehehe...
=P

Gue yang kekenyangan...
Tapi mantain cute....
=D

Sya & Key....
Yang ni kitowang tgh rancak bershopping....
Sapa yang shopping ek????
Hahaha...

Tgh menunggu customer service balut hadiah....
Kitowang gigeh yer mencari hadiah for our lecturer wedding ahad ni...
*story wedding akan diupdate later

My new shoes!!!!!
Yeay!!!!
Jefferson mari...
Tengs to Sya for the gift...
I like!!!!!
=D

Lepas kitorang shopping, g la tgk movie Knight & Day for the second time.... Ikutkan aje diowang berdua ni.... Sian coz tak tgk lagi.... Hehehehe..... Tapi apakan daya.... Mata gue ini hanya mampu bertahan untuk 40 minit pertama jer.... Then, gue sudah terlentok di bahu Sya.... TERTIDO uolls!!!!! Hahahahaha.... Nasib baik tak berdengkor!!!! =P
Apa2 pun gue happy ketemu semula dengan teman2 gue ini..... But, kecewa skit coz tak sempat nak g main nari2.... =(
Next time kita g ok!!!! =D

No comments:

Post a Comment