Sunday, July 4, 2010

uTuSaN RaJa SeHaRi....

Date: 4 July 2010
Location: Dewan Jubli Perak Raub
Music: Selamat Pengantin Baru
Transport: Satria Neo
Departure Time: 7.3am

Holla!!!!! Skang ni yang sebenarnya aku masih lagi kepenatan.... Baru je balik dari Raub.... Hehehehe.... Untuk apa???? Gigeh untuk penuhi jemputan wedding our lovely HR lecturer.... Akhirnya jodohnye diketemukan juga dengan seorang jejaka yang segak bergaya..... Best wow!!!!! Siap berarak bawah pedang lagi!!!! Korang ada ker???? Aku pun takde ok.... Hahaha.... Sangat penuh simbolik wedding ni.... Memang best la..... Aku pun kagum.... Disebabkan agak tak larat untuk aku bercerita panjang, so mari kita layari hari bahagia pasangan merpati dua sejoli ini... =)

Key, Sya & Syuk....

Me with the new shoes!!!!!
=D

The cake....
So cute...

Flower girls....
Comel kan???

Hambek kau!!!!!
Siap ada musician iringan lagi.....

Pedang!!!!!
Smart gler kan????

Tu dia!!!!!
Best kan????
Aku pun teringin sangat nak lalu bawah pedang mcm ni...
Hehehehehe...
=D

Di meja makan beradab....
Chantek kan????
=)

Masa untuk potong kek!!!!
Pilih jer pedang mana mau???
Pilih jer....

Bleh tak aku nak pakai uniform tu???
Smart kan????
=)

Anyway....
Tahniah diucapkan kepada pengantin baru ini....
Semoga berbahagia hingga ke hujung usia....
=)

No comments:

Post a Comment