Saturday, December 19, 2009

MiSs.ThEM.So.MucH......

I really miss all this kids!!!! They are very awesome, sweet, cute, funny and great!!!! Perkenalan kami tak dirancang.... Namun dalam masa yang singkat, kami begitu rapat dan aku sudah mula jatuh hati dan sayang pada mereka..... I love them so much.... Walaupun tiada ikatan persaudaraan, namun aku berjanji pada diri aku, aku akan sayang mereka mcm keluarga aku sendiri..... Aku akan sentiasa berhubung dengan mereka... Insya Allah....

Arisyha, Humairah, Fiezin, Hamim and Ayyie....
Abg Boy sayang sangat kat korang!!!!!
Sayang sangat2!!!!!!
Janji ngan Abg Boy jangan lupakan Abg Boy tau.....
Nanti ada masa kita jumpa n main sama2 lagi k...
Abg Boy janji....
:)

















p/s: Hanya aku je yang tau betapa rindu, kasih n sayangnyer aku pada mereka.....

No comments:

Post a Comment