Wednesday, December 2, 2009

McD Prosperity Crazy....


Mc Donalds Prosperity Burger????? OMG!!!! It’s come again.. Special? Amazing? Great? Delicious? I don’t know why peoples crazy to get it. Me??? Of course not!!! Wawawawawawa..... Don’t be a liar lol.... Ok.. Ok.. Aku mengaku... Aku pun giler nak makan prosperity k.. Hahahahaha..... Tepat 12am aku ngan Key gigih ke McD TC semata2 teringin n nak memenuhi kehendak perut si Key yang pelahap tu... Hahahaha.... Gler kan aku????



Aiyo!!!!! Gler ramai k!!!! Kalau nak Drive True conform2 sempat minyak kete aku habis.... So, sampai2 jer terus beratur... Dengan semangat yang ada, kami gigeh berdiri selama 45 minit semata2 nak dapatkan burger yang x sesedap mana tu..... Tapi aku tetap gigeh kan???? Hahahahaha....






So... After gigeh berusaha untuk dapatkan prosperity burger yang hampeh itew.. Makan la apa lagi.... Key makan Ya Allah hanya tuhan je yang tahu lahapnyer... Jangan marah yer Key aku terkantoikan kau plak.... Hahahaha.....Tapi aku???? Maintain control sopan.... Wah!!!!! Poyos!!!!! Padahal sama je ngan si Key tu... Hehehehe.... So dah kenyang la aku.... Apa lagi???? TIDO la!!!!! ZzZ.....

No comments:

Post a Comment