Tuesday, March 23, 2010

MaKiN MuDa KeW????

Assalamualaikum.... Berita penting.....
Ini merupakan berita yang baru kami terima....

Seorang pemuda yang tidak berapa muda telah menambah umur beliau secara tidak sengaja pada hari ini yakni jatuh pada 23 Mac 2010... Pemuda yang bernama Hardi @ Hadri atau juga dikenali sebagai DD juga telah membuat pengakuan jujur di hadapan hakim majistret bahawa beliau baru sahaja memasuki umur 20 tahun.... Langsung tak masuk akal OK!!!!!

Hahahahahaha......
Sorry bro... Gurau jer k... Jangan marah @ berdendam dengan aku plak.... Anyway, aku just nak wish HAPPY BIRTHDAY kat kau.... Meh aku nyanyi khas untuk kau k...

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan MR HARDI.....
Allah selamatkan kamu.....

OK tak bro???? Aku tau sumbang... Tak kisah lah kan???? Hahahaha.... Yang penting aku nyanyi untuk kau..... Aku sentiasa doakan kau walaupun kita taklah rapat mana kan???? Tapi aku tetap hargai sumer kawan2 aku..... So, aku harap kau akan:

1) Lebih matang dalam apa jua perkara
2) Dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki
3) Sentiasa dirahmati oleh Allah s.w.t.
4) Maju dalam apa jua yang kau lakukan dan apa yang kau impikan
5) Kuat & yakin pada diri kau coz aku tau kau mampu!!!!

No comments:

Post a Comment