Thursday, August 12, 2010

RaMaDHaN aL-MuBaRaK

Bulan Ramadhan menjelang tiba.....
Syukur alhamdulillah aku masih bernafas untuk merasai kenikmatan bulan ramadhan kali ini....
Semoga kita semua akan melaluinya dengan amalan-amalan yang mulia....
Jangan sia-siakan Ramadhan ini kerana kita masih tidak pasti dapat merasainya di masa akan datang......

Salam Ramadhan buat semua!!!!!
=D

5 August 2010

Khamis lepas aku, Sya n my little bro Duwe ke UiTM Shah Alam coz menghadiri program "Career Attack"....
Sangat syok wow!!!!!
Mana taknyer....
Aku gigeh yer dari Kuantan semata2 nak dapatkan pengalaman untuk menempuh alam pekerjaan....
Yang paling best nyer, sepatutnya aku dah dapat kerja but terpaksa ditolak coz aku masih belajar.....
Takde rezeki nak buat cam ner kan???
But it's a good experienced for me!!!!!
Rugi sapa yang tak pergi......
Sampai skang aku masih dapat panggilan dari company2 yang aku tinggalkan resume untuk ditemuduga n ada yang nak amik kerja terus...
YEAY!!!!!!

Tapi kan, lepas abis tu....
Kitorang g ke Sunway Pyramid n ke IKEA....
Sangat best main DDR ngan adik aku ni.....
Yang penting aku kalahkan dia OK!!!!!
* Jangan marah ye dik
=P
Lepas penat berjalan, kitowang g la IKEA melantak kat sana.....
Aiyo makan brtiga tapi macam makan untuk 6 orang!!!!!
Dasar buruk lantak betul Sya ni....
=P

Anyway, sangat seronok sepanjang berada di KL.....
Sangat banyak cerita suka dan duka....
Hehehehe.....

11 August 2010 = 1st Ramadhan

Ni plak unplanned sebenarnyer....
Aku ke IKIP3 untuk hal lain selain nak bagi buku kat adik aku ni....
Tetiba plak bleh terbawak budak ni ke saloon coz rambut panjang sangat....
Nasib baik tak teruskan niat dia nak potong rambut kat satu kedai ni....
Kalau tak, aku rasa dah botak adik aku sorang ni....
Hahahahaha.....
Nasib baik aku bawak dia ke saloon lain....
"Balu ada lupa olang"
Tu la yang amoi tu cakap bila dah siap.....
Hehehehe...

So, inilah hasilnya!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment