Sunday, October 24, 2010

KiSaH MaLaM PeRTaMa....

Mesti korang excited bila baca tajuk entry aku kali ni kan??? Ish korang ni.... Tak senonoh betul la... Cuba la matang skit.. Jangan nak pikir yellow jer... Hahahaha.... Tapi kalau dah masing2 otak kuning nak wat cam ner lagi kan??? Conform2 akan terpikir benda tu dulu... Haih.... Bawak2 bertaubat yer kengkawan... =P

Sebenarnya, aku bukan la nak bercerita pasal malam pertama ker or what so ever yang lelucah ni... Aku tak seteruk yang korang sangkakan OK!!!! Suci bersih ni tau..... Hehehe...

OK la... Meh la aku cerita kat korang apa yang sebenarnya nak disampaikan di sebalik tajuk entry yang agak lucah ini.... Sebenarnya, aku sangat dah lama terpisah dengan member2 se'batch' aku kat kolej ni... Tapi diowang ni kat kampus lain la.... Tapi still kat kuantan... Tapi ntah kenapa la lama sangat kitorang tak jumpa... Maybe masing2 busy kot dengan hal masing2... So, hari ni bersamaan 24 October 2010 kami bleh dikatakan berjumpa kembali kat majlis perkahwinan kakak kawan aku ni... Nad @ Opah... Hahahahaha... Tanx sangat coz sebab majlis ni la kita sume berjumpa balik... Bleh dikatakan reunion la untuk kita before kitorang tamat.... Ko memang best la OPAH!!!! =D

So, dah tak tau nak cter apa... Jom la kita tgk perjalanan majlis perkahwinan + reunion kami.. =)
Kompang mula dipalu.....
* adik pompuan yang kat tengah tu leader tau!!!!
Hebat!!!

Sweet kan diowang???
=)

Hantaran dari pihak lelaki....
Bilangan: 7 Dulang
Tema: Pink

Hantaran membalas dari pihak perempuan...
Bilangan: 9 Dulang
Tema: Merah & Hitam

Me & Ana...

Aku suka sangat pic ni....
Sya sangat COMEL!!!!
=.='

Me & Opah (Tuan Rumah)...

Us + Pengantin...

Haaaa!!!!!!
Ni la yang aku katakan....
Bermulanya kisah malam pertama....
Tgk!!! Tak sabarnye pengantin sampai tertinggal kasut depan pelamin....
Hahahahaha......

THE END

No comments:

Post a Comment