Tuesday, October 19, 2010

KL eMeRGeNcY TRip?!?!?!?

Date: 14-17 October 2010

Howdy guys!!!! Sorry dah lama x update blog... Sangat busy dengan life skang... Plus my final examination just around the corner.... So, busy la nak study... Ye la, my final semester dah.... OK2... Kita berbalik kepada tajuk utama kita "KL EMERGENCY TRIP"... Pelik kan bunyi tajuk kali ni... Sebenarnyer sume ni berlaku bila my lovely mom dapat panggilan mengejut from her sister.... My cousin suspect lectoporosis (kencing tikus) but yang paling membuatkan kami semua risau & terus ke hospital Sg Buloh bila dapat berita yang keadaannya semakin teruk... Masuk ICU.... Sangat sedih & takut masa tu....

Alhamdulillah, setelah beberapa hari kami berulang alik ke hospital, keadaan my cousin semakin stabil... Tanx jugak kat MIKA senget coz sudi jenguk sepupu aku & jumpa aku... Gler lama x jumpa ko kan??? Dah tinggi skang!!! Mcm tak percaya aku budak pendek dah panjang skang... Hahahahaha.... Anyway, to MR Q tanx so much sudi datang untuk bersama keluarga & luangkan masa walaupun busy dengan kerja.... I'm so happy!!!! =)

Memandangkan kami dah ke KL, apa lagi, my mom amik peluang untuk berjalan... Ala, bukan selalu kan??? Lagipun mmg kami nak cari samping for my brother yang nak kawin 12/12 ni... Aku pun nak cari kain ela untuk buat baju melayu... So, alang2 beli la skali kan???? Senang.... Hahahahaha..... But, sangat la memenatkan kena jaga anak buah aku, Mr Haiqhal.... Haih =.='

Ni la tengah melayan kerenah anak buah aku....


Pantang nampak cermin....

Malam tu, kami pergi la makan satay kat Putrajaya (persint 9)... This place was suggested by MR Q and kami berdua mmg pernah makan kat sini.... Best wow satay kat sini... Layan.....


Lepas makan, kami berjalan2 la di area PUTRAJAYA coz my mom tak pernah ke sana.... My brother tunjukkan tempat kerjanya & lepas tu sempat la singgah di MASJID BESI.... Sangat cantik....



*memandangkan aku yang amik gambar, so aku xde dalam pic ni... =.='


Haiqhal with his Mak Long Attien....
Time ni kat Kompleks Tabung Haji...

No comments:

Post a Comment