Thursday, December 10, 2009

eXaM.ReSuLT!!!!!!

OMG..... Result akan kuar malam ni jam 10 mlm.... Sumpah aku cuak glers!!!!! Target aku sem ni memang tinggi giler la kan.... mana x nyer... Aku nak naikkan lagi pointer yang sedia ada.... But, hopefully if x capai target tertinggi aku ni pun, aku harap aku still dapat maintain target DL aku sem ni... Insya Allah... Setelah penat lelah aku berusaha selama ni aku harap sumenyer berhasil.... Doakan aku yer kawan2.... Chaiyok!!!!!!

Apa2 pun... Aku doakan kawan baikku KEY n SYA supaya kita sama2 berjaya... Kita dah sama2 berusaha, skang hanya berdoa dan bertawakkal je la supaya result kita sama2 meletop!!!!!! YEAY!!!!!!!!

Pada kawan2 yang lain juga.... Aku doakan agar anda semua akan mendapat result yang baik dan cemerlang... Insya Allah....

Amin....
Till then.

No comments:

Post a Comment