Wednesday, December 23, 2009

FaMiLy.TiMe!!!!


Hello guys!!!! Arini pepagi buta je hujan lebat kat Kuantan ni.... Naik seram plak aku... Ye la... Mana tak nyer.... Pantai Timur ni kan selalu je banjir... Tapi alhamdulillah kawasan umah aku ni selamat dari banjir...
Bila dah hujan tu pepaham je la kan manusia ni... Liat je nak bangun pagi... Tapi aku bangun solat subuh dulu k... Then baru sambung tido kejap... Kejap je k!!!! Kul 7pagi aku dah bangun wat pe yang patut... Aku ni xde la malas sangat.... Rajin la jugak... Wah!!!! Poyos la kau Boy!!!!! Hahahahahaha.......

Tengah aku sibuk buat keje apa yang patut... Tetiba muncul la si budak hensem itew di depanku.... Pagi2 dah mintak dukung.... Manje betul budak ni.... Hehehehehe..... Bila dah bangun apa lagi, nak ajak main la.... Aku pun apa lagi... Jalankan tugas aku la main ngan si budak hensem ini.... Aiyo.... Laju kot dia lari.... Penat jugak la aku mengejar dia.... Hahahaha.... One more thing... Bila dia dah start menjerit tu, Ya Allah... Bingit telinga aku.... Nyaring gler kot suara si Haiqhal ni.... High pitch!!! Kalah la Jac ngan Black Mentor.... Hahahahaha.....



Happy bangat aku main ngan budak hensem hari ni... Sampai kerja aku pun tergendala.... Aku bukan malas k!!!! Just spend some time with my lovely hensem boy.... jap2 g aku wat la.... Tunggu hensem boy itew tidoq dulu.... Baru la uncle dia leh wat keje.... Hahahahaha.....
p/s: keje aku ni banyak lagi... Lagi dua paper work aku kena sattlekan... huhuhuhu..... Hopefully sempat la siap.....

p/s: i really miss someone... how????

No comments:

Post a Comment