Saturday, December 19, 2009

NeW.BoRN.....


CONGRATULATION to my lovely and most beauty friend MUN.....
Mun?!?!?!? Siapakah itew???? ok2... Nilah watak baru kita k...
Perkenalkan MUNIRAH @ MUN... Salah sorang kawan baik aku yang banyak memberi nasihat serta mendengar segala masalah, kesedihan, suka dan duka aku....
Aku sayang kau sangat!!!!!!!
Chantek kan dia?????
Hehehehee......
Saje je promote kau biar up sket market kau tu....
Mak Hayam sangat aku kan????
hahahahaha.....



Eh...Eh... Ni dah lari topik... Ok2... Sebenarnya aku nak ucapkan tahniah pada dia coz dapat anak buah baru yang amat chumel itew....
Sangat geram aku tengok k...
Yang paling penting baby boy ok!!!!
Aku suke!!!!
Chumel!!!!!!
Geram bangat!!!!!!
Nama pun chumel... Aidil Kushairi.....
Ala2 Adil Zaquan gtew...
Hahahaa.....
Kau tau aku memang suka budak2 kan????
Yela... Sampai ada yang ckp aku dah seswai sangat jadi bapak....
Dapat baby sendiri...
Adoi!!!!! Tolong la paham!!!!!
Gler????
Aku muda lagi la weh!!!!! Blaja pun x abes lagi!!!!
Hahahaha..... Tapi aku memang suka budak2!!!!
Hanya mereka yang mengenali aku tahu gimana aku kalau dengan budak2...
Hahahahaha..... Anyway... Congrats!!!!!

p/s: kau bila lagi MUN?!?!?!?!?! X sabar aku nak tengok anak kau... Mesti chumel glers!!!!!!

No comments:

Post a Comment