Sunday, January 3, 2010

01.01.10

Permulaan 2010 yang agak mengecewakan buat diri aku....
Kenapa?!?!?!
Coz aku tak dapat menonton
Konsert Bagaikan Sakti
Dato Siti Nurhaliza & M Nasir...
Huhuhuhu...
Tapi takper, macam biasa la kan...
Aku tengok kat youtube....
Hahahaha....
OMG!!!! Best gler kot konsert ni...
Terbuai aku dengan kelunakan suara CT n M Nasir...
Paduan suara yang memukau dengan pilihan lagu yang tepat...
Sangat best!!!!!!!
Youtube pun youtube la kan...
Asalkan aku tetap dapat tengok konsert ni....
Ngee~
Ish... Apa aku ni??? Mengarut je pepagi buta ni....
Tengah penat sebenarnya...
Yela.. Baru balik dari KL..
Bercuti seminggu kat sana...
Happy jer...
Hehehehe....
OK la... Nak g tido dulu yer...
Daa~

Next concert aku wajib pergi!!!!! Hahahahaha.....

No comments:

Post a Comment