Sunday, January 24, 2010

DRiViNg.cLaSS.

Howdy guys!!!! Wassup?!?!?!?! How r u today???? Hurm hari ni aku terlambat ke kolej untuk program LPPKP tu.... Hahahahaha.... Mampos aku... Tapi xperlah.... Bila aku sampai sana wat la apa yg patut n then aku wat la keje aku sendiri... Sampai la ke lunch hour.... So then aku ke hostel jumpa Batch mintak tolong print something... Its very urgent ok!!!!!! Tanx Batch!!!! =) Then aku ajak la bebudak ni g lunch... Just kat area hostel tu jew.... Kami pun makan la... Order n tunggu nak dekat 40 minit ok!!!!! Xde la ramai pun..... Dasar lembap!!!!!!!! Walaupun sakit hati, tapi tetap makan sampai licin ok... Hahahaha.... Lepas setel makan, kitowang pun buat la keje gler suwoh Erin bawak kete.. hahahahahaha!!!!!!! Sangat la tergelak2 kami dalam kete tu... Pecah perut gelak.... Macam hal bebudak ni tau.... =D
Budak menggelabah bawak kete...

2 comments:

  1. ure most welcomeee :)
    (walaupunnn byk kena edit begitu. dan print color burok sekali)

    ReplyDelete
  2. bpak lh kejam kowng kn....hahahah
    gelabah gle ak tau..
    jaaahhhaaaaat!!!

    ReplyDelete