Wednesday, January 6, 2010

KeMBaR?!?!?!?!?!?

Kembar????
Aku ada kembar kew???
Sejak bila aku ada kembar ni???
Mesti korang sume pelik kan???
Aku pun pelik jugak pada mulanya...
Bila masa plak mak aku beranak sorang lagi masa
24 June 1988???
Aku rasa aku sorang jew....

Tapi, tahun ni aku secara tiba2 ada kembar...
GREAT!!!!!!
Sronok gler kot ada kembar...
Sangat la tak sangka...
Kami kembar tak seiras...
Tapi nama kami sama!!!!!
Muhammad Ariff jugak...
Syok kan???? Kembar sama nama tu....
Hehehehehe.....

Ok la... Ni aku nak cter perkara yang sebenarnya...
Dia ni sebenarnya BF kepada adik aku si mulut kepoh, Farah....
So, cam ner ntah bleh plak kitowang berbual n rapat....
Dengan tak sengaja, nama pulak sama kan...
So, dia panggil la aku kembar...
Perangai kami ni kebanyakan nyer sama la...
Kepala ting tong n mcm2 lagi la....
Hehehehehe....
So, mmg mcm kembar betul plak kan???? :DD

Anyway, kembar...
If kembar baca blog ni, kita nak bg tau...
Swonok gler kenal ngan kembar...
Kembar care pasal kita...
Kita sama2 ting tong la plak...
Mampos la bergegar bumi kalau kita bergabung...
Hahahahahaha.....


Ni la si "Kepoh Girl", adek aku bersama kembarku....

p/s: tak sabar mau ketemu sama kembarku itew.....

No comments:

Post a Comment