Monday, January 4, 2010

HaPpY.HaPpY.HaPpY...

Howdy guys!!!!
Hari ni sesi persekolahan dah pun bermula...
Heppy jer tengok gelagat budak2 standard 1 masuk alam persekolahan...
Macam2 ragam...
Ada yang happy :DD
Ada yang menangis :(
Hehehehe.... Tapi tetap cute!!!!

Hari ni aku dan kwn2 yang lain pun dah start semester baru...
Aku dah sem 5.. Yeay!!!!!
Dah nak grad aku rupanya...
Tak sabar plak nak habis rasanya....
Hehehehee....

Happy gler kot aku hari ni...
Dapat jumpa balik sume kawan2 aku...
Tak kisah la....
Kawan baik ker, kawan rapat ker, kawan poyo ker...
Aku tak kisah... Aku kawan je dengan semua...
Asalkan korang tak buat TAIK dengan aku...

Bila dah lama x jumpa apa lagi kan???
GOSSIP time!!!!!!!
Ish... Ish... Ish...
Tak habes2 nak bergosip je korang ni kan?!?!?!?
Takde keje lain kew????
Chewah!!!! Padahal aku la leader nyer...
Anyway, arini kelas tak start lagi la...
Budak junior pun ramai yang tak datang...
Hurm... Esok plak maybe ada meeting society....
Pening plak la aku...
Nasib baik paper work sumer dah siap...



Control... Sue.... Control... Hehehehe...

Inilah 'The Sempoi Sue'

Amboi... Bukan main ceria lagi si Lisa ni.....

Inilah dia 'The Genius Lisa'

p/s: Sem ni aku nak tebus balik impian aku yang tak tercapai sem lepas... Sem ni aku kena dapatkan 3.8!!!! Chaiyok!!!! Chaiyok!!! Doakan aku ye guys :)

No comments:

Post a Comment