Thursday, January 7, 2010

PuAn.Zue'S.BiRThDaY....

Howdy guys!!!!!
Sorry lambat skit aku update blog kali ni...
Terlalu banyak kerja yang perlu disiapkan...
Utamakan apa yang lebih penting kan???
Betul tak???
OK.. OK....
Kita mulakan cerita kita hari ni k...

Happy Birthday Puan Zue...

Saya sentiasa mendoakan agar puan akan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, bahagia sentiasa bersama keluarga serta makin bertambah koleksi anak2 yang chumel2 itew...
Hehehehehehe....

Bulan feb ni nak lahir lagi sorang kan????
Baby BOY !!!!!
I love it so much!!!!
Aku plak yang exited terlebih...
Hahahahaha...
Ala.. Korang kan tau aku ni suka budak2...
So aku x sabar nak tengok baby chumel yg bakal dilahirkan nnt....

So, utk bday Puan Zue kali ni....
Aku, Key, Sya & Basirah telah pun beli sebijik kek warna hijau yang teramat sedap itew.....
Sedap kan korang????
Sedap sangat!!!!!!!
Hahahahaha....
Just kami berempat ni je la yang celebrate bday Puan Zue...
Kecil2 jew...
Takde apa yang special pun...
Bergambar je lebih kitowang ni...
Hahahahaha....

So, kat bawah ni la sedikit pic yg dapat aku kongsi dengan kowang...

Snap!!! Snap!!! Snap!!!

No comments:

Post a Comment