Wednesday, January 13, 2010

BuZy....

Hello guys!!!!!
How are you????
Hrm.... Aku mcm biasa la....
Bila dah start kls ni buzy la....
Alhamdulillah program "SEMINAR KERJAYA 2010" akan berlangsung pada 10&11 Februari ni...
Hopefully sume nyer berjalan dengan lancar....
Skang ni plak tgh tunggu keputusan dari pihak management ttg
"MAJLIS MAKAN MALAM ALUMNI & PENYAMPAIAN ANUGERAH KECEMERLANGAN"
Yang ni pulak akan berlangsung pada 6 March 2010...Ini pun aku harap diluluskan....
Ye lah... Kolej aku ni x pernah lagi ada event yang besar2 mcm ni....
Hope dengan adanya DINNER ni ada juga la kenangan kepada aku n kwn2 aku semua...
Skang ni plak aku tgh siapkan proposal untuk satu program amal....
"MAJLIS RAMAH MESRA BERSAMA KANAK-KANAK ISTIMEWA"
Yang ni plak akan berlangsung pada 10 March 2010...
Aku harapkan apa yg dirancang akan berjalan lancar...
Insya Allah....
So, utk melancarkan lagi sume xtvt ni, aku ngan Key kuar la merayap untuk mencari sponsor2 dari badan corporate yang terpilih....
Lepas ke satu tempat ni, aku pun ajak la Key ke rumah family angkat aku...
Saje je la nak melawat mereka....
Sedang seronok minum2 n berborak dengan mak angkat aku, tetiba dapat berita yang cucunyer merangkap anak buah angkat aku yang sorang tu masuk hospital....
Kena tahan wad coz asma nyer teruk...
Aku pun pe lagi terus la ke hospital...
Nak menjenguk budak montel itew...
Dah lama tak jumpa...
So, aku luangkan la masa dengan dia kejap....
main tu main ni....
Hahahahahaha.....
Hopefully ok la budak itew....

Ni la budaknyer...
ARISYA.... Comel kan?!?!?!? =)

p/s: rindu kat anak buah kesayangan aku, si budak hensem itew... =D

No comments:

Post a Comment