Sunday, January 17, 2010

HaPpY.TiMe.

Hari ni sebenarnya aku amat happy....
Aku, Sya, Erin & Farah kuar kejap coz ada urusan skit yg perlu diselesaikan...
But, alang2 kuar tu ajak la diowang g melawat ayah angkat aku kat hospital...
So, kami bergerak la ke sana n aku dapat la berjumpa ngan ayah angkat kesayangan aku itew....
Setelah ke sana, budak2 ni lapaq la plak kan...
So, kitorang ke ECM n makan la...

After that aku ajak la diowang ke rumah Kak Nor
(Kakak Angkat aku).....
Ramai sangat kat umah Kak Nor...
So happening...
Anak-anak buah angkat kesayangan aku sume ada kat sana...
Happy sangat aku dapat jumpa all the kids!!!!!!!!!!
Three of them happy sangat coz ramai budak2....
Chumel2 plak tu...
Aku perkenalkanlah diowang kat family angkat aku ni....
Diowang pun happy sangat dapat jumpa family angkat aku....
Hehehehehe....
So ni la skit pic kat umah family angkat aku....
Setelah selesai semua urusan...
Aku pun ajak la budak2 ni ke Taman Bandar...
Just wanna take some fresh air...
So, kami pun lepak2 la di sana sambil makan2 skit...
Yang penting happy kan diri aku yang sedikit tertekan minggu ini....
Inilah kami yang giler2
Farah si mulut kepoh.... hehehehe.... jangan marah.... =P
Relaxing time...
Makan time!!!!!!!
p/s: Tanx guys temankan aku.... Sayang korang.... Korang sangat memahami aku....

=)
~Ngee

No comments:

Post a Comment