Sunday, June 20, 2010

BiRtDaY LaGi... =)

21st JuNe 2010

Holla!!!!!
Morning guys.....
Hello dah pagi OK!!!!
Skang jam menunjukkan 12.05 am...
So, kira dah pagi la kan???
New day rite????
Gue ni bukan la nak buang tebiat ke apa update blog pepagi buta....
Tapi gue just nak jadi 1st person wish Happy Birthday to Mr Q....
Gler poyo aku ni....
Hahaha...
Ni je la masa yang ada coz dah masuk waktu keje xde masa nak online....
Ye la skang ni bertimbun kerja kat opis tu....
Hahahahaa....
So gue gune la peluang yang ada ada ni...
Jangan marah ye coz gue ni kalu kerja mmg focus....
Gler poyo kau Ariff!!!!!
=P

OK... OK....
Berbalik kepada topik blog kita pada saat ini....
Dengan ini gue ingin mengucapkan Happy Birthday kepada Mr Q....
Yang ke berapa????
Tanya la sendiri.....
Rahsia besar datuk bandar tu....
Hehehehe.....
Semoga anda dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur....
Juga dipermudahkan segala urusan di hari mendatang....
Senyum selalu yer Mr Q....
=D
Kek????
Hadiah????
Tunggu la yer nanti claim ngan saya k....
=)

cHoW!!!!
Gue mau tidow....
Nite....

No comments:

Post a Comment