Wednesday, June 30, 2010

LCCT here I come!!!!!

Date: 27 June 2010
Mode: Overtime
Music: THR.FM
Transport: Naza IKIP

Pepagi jam 8.30 aku dah ada kat opis coz diarahkan oleh bos untuk berjalan2 ambil angin before tamat bertugas di MARKETING....
Diarahkan plak g ngan RAMES....
Sempoi giler mamat neh!!!
Best kan dapat jalan2????
Siap ada driver lagi....
Aku just duduk belakang & buat suka hati aku la kan????
Aku mcm biasa la kalau dah berjalan jauh conform2 la aku membuta....
Hahahahahaa.....
G KL bukan sesuka hati....
Tapi ada tugas OK!!!!
Kitorang kena g ke LCCT untuk amik budak dari SABAH untuk pendaftaran 28/6...
1st time OK aku sampai ke sana....
Hahahaha....

So tu la tugasnyer....
Senang kan????
Tapi sangat bengang masa menunggu ketibaan diowang....
Subahanallah....
Hanya tuhan je yang tau apa yang berlaku....
But aku tetap happy coz dapat tambah pengalaman & yang paling penting....
OT!!!!
=D

2 comments: