Tuesday, June 29, 2010

SuRPRiSe KeR?!?!?!?!

Date: 24 June 2010
Time: Kala Bulan Mengambang
Place: Kedai makan Semambu
Food: Bihun Sup
Drink: Fresh Limau
Mood: Happy Banget!!!!

OMG!!!!!
Sangat lama aku dah x update blog kan????
Sorry yer busy sangat ngan kerja....
Yela... Hujung2 khidmat ni banyak skit kerja yang kena disetelkan....
Takde la nanti dah berambos tapi kerja tak siap....
Tak senonoh namanya tu....

OK2....
1st skali aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada teman2 yang sudi untuk buat surprise party untuk aku....
*Surprise ker Batch kalau dah terkantoi?!?!?!
Kepada Batch, Duwee, Daing & Nora sebagai tonggak utama....
Juga kepada yang lain2 iaitu Haffiz, Qdin, Abg Iem, Fatah, Mad, Syamil, Muaalim, Iqbal, Aishah, Sarah, Hafsha, Wan, Mira & Ija yang turun serta....
I'm so happy coz dah lama orang x celebrate birthday aku cam ni....
Slalu dapat hadiah je banyak....
But tahun ni celebrate lak...
Kira OK la...
Aku sangat hargai.....

Tanx jugak ye coz siap main tepung & tak lupa kepada Abg Eim yang ketuk telur kat kepala aku yang keras macam batu ni sampai meleleh2....
*Bergegar kepala otak aku OK!!!!
Walaupun sangat busuk aku malam tu, but aku happy sangat dapat spent time ngan diowang sampai kul 2.30 pagi.....
Tanx so much guys!!!

Tgk kek tu apa diowang tulis?!?!?
"BERSEDIAAA!! SERANGAN BERMULA!"
Siot je kan diowang ni????
=P

Kami bertiga yang diraikan...
=)

No comments:

Post a Comment