Saturday, June 5, 2010

MaLaCCa i'M BaCK!!!!

Holla Melaka!!!! Long time tak ke mari..... Hahahahaha.... At last pulang juga gue ke bukit tinggi tempat kegemaran gue...... =) Sangat lama tak pulang ke bukit tinggi..... Almost 7 months... Huhuhuhu..... Sangat merindui kamu...... Gitew tetiba kan?????? =P Tugas utama setibanya di sana: Mengemas rumah.... Yeay!!!!!! Suke je aku bab mengemas umah kan???? Best wow..... Sronok!!!!! Sejuk n nyaman je bila kat sini...... Apa lagi yang buat kat Melaka ni eh??? Gue jenjalan ke tempat2 yang pernah gue menjengah.... Main masak2..... Snap picture but mostly its personal, only for my collection.... Hehehehe..... Apa lagi eh????? Oh ya!!!! Gue g tgk Prince of Persia @ Dataran Pahlawan.... Sangat best ok..... Syiok gler layan movie tu.... Oh tak lupa jugak, gue tetap bershopping ok!!!! Hahahahahaha..... Itu tak dapat dipisahkan dari jiwe gue ini....

Lets start!!!!!

Hahahahahaa.....
Ni la hasil main masak2.....
Nampak sedap kan?????
Memang sedap OK!!!!!

Bekpes time!!!!
Soto + Air Mata Kucing Panas!!!!
Sedap wow.....

The house @ bukit tinggi.....
Cool.....

Seminggu kat sana rasa kejap sangat....
Tup tup dah hari jumaat.....
=(
means, gue kena pulang ke Kuantan....
Sedih & hampa......



Kaki 2 model kasut.... =P
Which one is mine?????

2 comments: