Thursday, June 24, 2010

Tengs So Much Semua!!!!!!!

Salam 1 Malaysia kepada semua!!!!!
Ibu-ibu... Bapak-bapak... Ahli keluarga.... Teman-teman.... Rakan-rakan... Adik-adik.... Abang-abang... Kakak-kakak juga yang teristimewa di hati ini....
*wah gtew!!!!
Apa khabar semua????
Hahahahaha......

Tanggal 24 June 2010 ini, gue ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada teman-teman yang sangat menyayangi gue....
*Sayang ker diowang kat aku?!?!?!
Hahahahaha....
Tengs so much tau atas segala call, sms, comment & sebagainyer....
Banyak tau gue dapat wish...
Happy banget!!!!

OK2....
Sebagai kredit gue kepada mereka, mari kita lihat aturcara ucapan dari mereka2 yang sangat menyayangi gue....
*wah statement!!!!!

10.52pm - 1st call from Mr Q (siap nyanyikan birthday song)
11.50pm - Call from Arie
12.03am - SMS from my classmate Key
12.01am - SMS from my kawan lama Nurul
12.08am - SMS from Miss ANC Lissa Villamor
12.36am - SMS from si debab Sya
12.50am - SMS from my sama nama If
2.26am - Call from kembarku Nadz (but dah tido la plak!!!)
5.16am - SMS from si jiwa kacau Batchiwa
6.30am - Kiss from my lovelu Mother
8.08am - Call from my Abg Lang
8.15am - Wish Birthday from Nora (dalam kereta nak g keje)
9.07am - SMS from my cousin Attien
10.46am - Another call from kembarku Nadz & nyanyi lagu besday gak!!!!!

Tengs semua yang sanggup call & SMS gue...
Tengs so much.... Gue sangat terharu & hargai kenangan ini...
Eh terlupa lak!! Tanx to Najib yang dah wish my birthday in advance masa chat kat FB Selasa lepas...
Sangat awal k.... Hahahaha.....
Tak dilupakan jugak pada kawan2 yang wish kat FB yer....
Sayang korang!!!!
Muah!!!! Sekali jer xleh lebih2.....
Hahahahaha....
=D

No comments:

Post a Comment