Saturday, June 5, 2010

@ TaMaN BuDaYa KuaNTaN

Pertandingan Pengkisahan Kenegaraan 1 Malaysia

Sangat spontan sebenarnyer aku join tgk menda ni.....
Mana taknyer.... All the MPP members yang aku kenal ajak join sekali bila aku sampai ke Kuantan.... Aiyo, penat ok!!!! Dah la bus rosak!!!!! Huhuhuhu.... Hazab sangat gue balik dari Melaka dengan jiwa yang lara..... Anyway, thanx guys coz ajak gue g nonton sama..... Gue happy la sekejap walaupun hati gue sebenarnyer melayang ntah ke mana.... Huhuhuhu...... Sempat gak la nyanyi happy birthday untuk Puan Seri Daing Syaza tepat jam 12 in the pagi dengan kerjasama all the KPS student.... Korang sangat best!!!!! =P

The Stage

Aiyo....
Gue baru perasan yang Nora sangat control!!!!!

2nd place performance
???Confuse???

The WINNER!!!!!
Best la korang

Ya Allah....
Nenek & the cucu mengumpat uolls!!!!

The other performer....

Comel tak adik ni????

Gue: Nama adik apa???
Kid: Nama abg???
Gue: Eh, apa la adik ni... Kan abg tanya dulu....
Kid: Nama kita Engku Tan Ariffin
Gue: Apa dik????
Kid: Nama kita Engku Tan Ariffin la... Nama abg plak apa?
Gue: Eh, kita kembar la dik.....
Kid: Hehehehe.... Sama eh Arif jugak???
Gue: Ye la... Comel sangat adik ni.....
Kid: .......... (smiling) + teruk peluk mak dia

Comel kan?????
=)

With baby AYAN....
hahahahaha.....

Gue + Daeng with Batch pose!!!!!
(leher panjang bak zirafah)
hahahaha....

No comments:

Post a Comment