Wednesday, June 9, 2010

TeNSioN!!!!


Subhanallah.....
Hari ni terjadi something yang sangat mencabar keimanan gue....
Gue rasa betul2 teruji dengan apa yang berlaku....
Gue pun x paham apa la yg owang tu dapat dia wat cam tu....
Happy sangat ker????
What ever la.....
So, skang gue dah tau & gue kena berhati2 dengan insan2 seperti dia....

Memandangkan kepala gue sangat serabut....
Gue pun mengajak la si Daeng & FJ teman gue berjalan2....
Ke mana eh????
IKIP 3 ---> Giant ---> Teluk Chempedak
G TC coz Puan Sri Daeng teringin nak makan chicken chop...
So, gue ngan FJ ikot je la permintaan puan sri....

Bila dah lepak sama apa la lagi kan????
GOSSIP TIME~!!!!!
Hahahaha.....

Best kan FJ 'Jus Tembikai Susu' ni....
Hahahaha.....

Chicken Chop...

Mixed Grill....

FJ dah start nak bergossip....

Khusuk gler makan kerang rebus....


Dah habes makan kitowang g ler berjalan kat ekspo coz si Daeng ni nak beli handbag la plak kan....
Adoi, bukan main puan sri shopping....
Tapi rasanyer cam ada 2 je bag yang dibeli tadi....
Bag sapa lagi satu???
Pelik kan?????
=P

No comments:

Post a Comment