Tuesday, June 8, 2010

BuDaK SeKoLaH.....


Howdy guys!!!!!
Wei, korang ingat tak masa kenangan2 masa sekolah dulu????
Yela, join pihak skolah g lawatan sambil belajar????
Teringat lagi dulu masa gue dulu kat sekolah lama.....
Dapat g lawatan ke Langkawi free + duit belanja + melancong + stay hotel 5 bintang....
Best gler siot....
Hahahaha....
Gue sebenarnyer bukan nak cter pasal kisah silam gue tapi apa yang berlaku semalam (7 June 2010)....
Ada rombongan dari SMK Syed Haji Alba JB....
Diowang buat lawatan ke IPT terpilih di Pantai Timur termasuklah IKIP....
Wow!!!! Bangga siot diowang pilih tempat gue belajar + kerja....
Hehehehe.....
Tanx uolss coz sudi datang ke kolej gue ini..
Hope korang akan ingat kenangan apa yang kita buat dalam masa yang singkat tu....
Ye la, tak brape nak prepare coz last minute kan????
Kira ok la kot......

Ustaz Abang Hafiz yang tingtong.....

The kids....

Kami yang always chumel....

OMG!!!!!
Daeng cover mengantok....
Muka dia poyo gler time ni....
Hahahaha.....

Ustaz & bakal ustaz????
Yeker????

En Jasmi bagi taklimat ringkas kepada para pelajar....

Happy je budak2 ni main game dengan kitowang.....
Apa dia?????
"Ini adalah pendengaran maut...."
Betul tak akak comel???
Hahahaha....
Tanx to pihak sekolah....
Datang la lagi yer...
=)

No comments:

Post a Comment