Saturday, June 5, 2010

BrEaKFaST TiMe!!!!!

Location: Ipoh Station
Time: 8.30 in the pagi
Motive: Bekpes
Foods: Nasi Fat
Drinks: Sky Juice & Tea

Gue baru je bangun pepagi buta & dah diajak bekpes.... So, itot je la kan?????
Nak bekpes kat mana pun tak tau.... Tup tup.....
OMG!!!!!!!
This place very awesome!!!!
Sangat cool & nice ok!!!!
Sangat relax if lepakkking kat sini....
Susah k nak jumpa kedai yang kekalkan unsur2 klasik.....
Sangat mengimbau kembali zaman2 muda dulu-dulu.....
Eh jap, tua ke aku nak imbau zaman muda2?????
Gue muda lagi ok!!!!!
Hahahahaha.... Yang aku naksudkan pakcix2 & makcix2 yang inginkan kelainan dan inginkan sesuatu yang dapat megimbau kembali zaman2 muda mudi diowang dulu.....
Hahahahaha... So, ini lah tempatnyer....
IPOH STATION CAFE
Jom kita jejalan ronda2 tgk apa yang best kat tempat ni.....

Look classic rite?!?!?!?!

The nasi fat yang sangat sedap!!!!
Look!!! Still gune plate lama OK...
Mana lagi nak dapat????

Tea disertakan dengan bahulu....
So sweet....

The old fashion cameras...

The phones....

Hahahahaha.....
The sempoa.....
Ingat lagi mak gue ajar gune menda ni masa kecix2 dulu....

They still using the old machine OK!!!!
Sangat klasik

The gossip gurl.....
Hahaha...

No comments:

Post a Comment